9200000095178277

De rijke uren van Jacominus Gainsborough

Rank 3460 Gelezen 27 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 17 Favoriet 1 Recensies 3
Junior Spots 2   Topics 0

In twaalf scènes vertelt Rébecca Dautremer het verhaal van Jacominus Gainsborough. Kleine dingen, grote momenten, vreugde, verdriet, twijfels, beproevingen... De held van dit boek is niet de sterkste of de grootste. Hij is misschien zelfs een beetje zwakker dan de anderen, als je goed kijkt. Maar voor een klein konijn heeft hij een prachtige en ongelooflijke naam. In dit unieke prentenboek viert Rébecca Dautremer samen met een hele reeks dierenpersonages de vreugde van het leven! Ze brengt hulde aan het werk van Beatrix Potter of Italo Calvino, zonder haar eigenheid te verliezen. Rébecca Dautremer is een van de meest bekende Franse illustratrices. Ze creëerde met o.a. Ik val op jou, Het grote boek van vergeten prinsessen en Zijde een stijl die talrijke jonge illustratoren beïnvloed heeft. Ze tekent zoals anderen schrijven: om voortdurend nieuwe verhalen te vertellen.

Kind & Jeugd
Prentenboeken (>6 jaar)