Ik val op jou!

Ik val op jou!

Gelezen 3 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 1
Junior   Topics 0
Ernest valt op Salomé. Tenminste dat beweert mama. Maar trekt hij daarom aan haar haren? En pakt hij daarom haar muts af? Salomé snapt er niets van. Ze probeert erachter te komen wat op iemand vallen eigenlijk is. Zelf is ze al vaak gevallen van haar fiets. Maar nog nooit op iemand. Nog nooit!

Samen met haar vrienden van school trekt Salomé op onderzoek uit. Want op iemand vallen blijkt niet zo makkelijk te zijn Word je er ziek van? Ga je ervan blozen? Krijg je vleugels? Ben je dan in de wolken? En is het voor grote mensen of ook voor kleine?

RÉBECCA DAUTREMER schreef en illustreerde dit prachtige prentenboek. De kleurrijke, beweeglijke illustraties vertederen meteen. Een boek, zo mooi om verliefd op te worden.

Bij het prentenboek zit een klein boekje met kaartjes en stickertjes, ideaal om liefdesbriefjes te sturen naar je liefste!

Kind & Jeugd
Prentenboeken (<6 jaar)
Kleuterboeken
Davidsfonds
01 april 2011
01 april 2011

Reacties op: Ik val op jou!