Gevaar

Rank 2075 Gelezen 484 Aan het lezen 6 Wil ik lezen 253 Favoriet 39 Recensies 11
Young adult Lijsten 6 Spots 11   Topics 0

Het leven van Hartley staat op zijn kop sinds ze Easton Royal heeft ontmoet. Hij is onweerstaanbaar, maar ook gevaarlijk. Wanneer Hartley door een ongeval haar geheugen kwijtraakt, vertrouwt ze niemand meer. Instinctief weet ze dat Easton slecht voor haar is, tegelijkertijd lijkt hij de enige die haar kan redden. Easton wil dat ze haar geheugen terugkrijgt, terwijl Hartley ervan overtuigd raakt dat je sommige dingen maar beter kunt vergeten.

Gevaar is het vijfde deel in de succesvolle en verslavende YA-serie De Royals van Erin Watt. Een vleugje Vijftig tinten grijs. Voor jongeren van 16 jaar en ouder die houden van passie, spanning en intrige.

Young Adult
19 februari 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Mysteries en vertrouwen

door: Iris Windmeijer 3 likes

De Royals zijn de broers waar je geen genoeg van krijgt. Gelukkig is hier het vijfde boek uit de serie: Gevaar! Ook het vijfde deel concentreert Erin Watt zich op Easton, de broer die in Verlangen al knikkende knieën veroorzaakte. Gevaar begint net na het heftige ongeluk uit Verlangen, en opent in...

Reacties op: Gevaar