De Slapende Berg

Isma keek Anzel vragend aan. 'Je bedoelt dat dat is wat ik in de berg zal tegenkomen? Mezelf?'
'Wat verwacht je er anders te zien? Een hoop stenen en wat zand?' Op zijn gezicht ontstond een brede glimlach en hij begon te grinniken.
'Ja, ik hoop van wel,' zei Isma. 'Het zou anders wel een heel vreemde berg zijn.'

De Slapende Berg verhaalt over de avonturen van Isma, een jongen die besluit het dorp waar hij opgroeide te verlaten en een reis te ondernemen naar de plaats waar alle dorpsbewoners doodsbang voor zijn: de Slapende Berg. De weg naar de berg blijkt voor Isma de weg naar zijn diepste zelf te zijn.

Recensies (1)

Is De Slapende Berg het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op De Slapende Berg