De Slapende Berg

De Slapende Berg

Gelezen 3 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 1
Isma keek Anzel vragend aan. 'Je bedoelt dat dat is wat ik in de berg zal tegenkomen? Mezelf?'
'Wat verwacht je er anders te zien? Een hoop stenen en wat zand?' Op zijn gezicht ontstond een brede glimlach en hij begon te grinniken.
'Ja, ik hoop van wel,' zei Isma. 'Het zou anders wel een heel vreemde berg zijn.'

De Slapende Berg verhaalt over de avonturen van Isma, een jongen die besluit het dorp waar hij opgroeide te verlaten en een reis te ondernemen naar de plaats waar alle dorpsbewoners doodsbang voor zijn: de Slapende Berg. De weg naar de berg blijkt voor Isma de weg naar zijn diepste zelf te zijn.
Boekscout VOF
12 juli 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Timo Quint
Jouw recensie   Schrijf een recensie E-book prijsvergelijker

Lezersrecensies (1)

Geweldig beeldend geschreven boek

door: RBogerd 1 like
Samenvatting Het verhaal begint over de berg die langzaam door uitblijvende regen verdorde, waardoor niet alleen de flora maar ook de fauna stierven en daardoor vreesden de menselijke bewoners ook voor hun bestaan. De priester van het dorp gaf zijn dorpsgenoten de schuld en zijn uitleg was dat de...
ebook