De spiegelpassante 4 - De storm van de echo's

De storm van de echo's

Rank 81 Gelezen 9 Aan het lezen 12 Wil ik lezen 169 Favoriet 4 Recensies 1
Young adult Artikelen 1   Topics 0

De storm van de echo’s is het vierde en laatste deel uit de betoverende Spiegelpassante-serie van Christelle Dabos. Tot Ophelia’s grote schrik zijn de arken aan het instorten. Geen ark wordt gespaard. Babel, de Pool en zelfs Ophelia’s geliefde Anima zijn verwoest. Om een totale vernietiging te voorkomen, moeten Ophelia en Thorn – nu ze weer herenigd zijn – de dader vinden. Maar hoe doe je dat zonder te weten hoe hij of zij eruitziet? Ophelia en Thorn gaan op zoek naar de echo’s van het verleden en het heden, in de hoop het antwoord te vinden. Maar lukt dit ze voordat alle arken compleet weggevaagd zijn? Lees ook De ijzige verloofde (deel 1), De vermisten van Maneschijn (deel 2) en Het geheugen van Babel (deel 3). ‘Dabos’ boeken bieden een onweerstaanbare mix van karakterontwikkeling, fantasierijke world building en een geraffineerd plot.’ Entertainment Weekly

Sciencefiction & Fantasy , Young Adult
Fantasy
De spiegelpassante (4)
Luitingh Sijthoff
04 maart 2022
06 september 2022

Reacties op: De storm van de echo's