De Veren van Cille

De Veren van Cille

Thrillers & Spanning   Topics 0
Beste lezer,

We weten dat het raar is, maar we kregen de opdracht een brief te schrijven waarin we onszelf kort beschrijven. Het is een leuke opdracht, dus dit zijn wij.
Hoi hoi! Ik ben Revon en ik ben 19 jaar. Ik woon in Cille en werk bij de Rode Engelen. Ik woon met mijn teamgenoten Dertien en Umbra in de thuisbasis. Ik sta bekend in de stad als de Bloed Raaf en dat is met een goede reden. Maar dat verhaal laat ik wel aan Dertien over.
Ugh, Draculina laat mij natuurlijk weer dingen uitleggen. Nou, hallo, ik ben Ciar. Ik werk net als Draculina en Umbra bij de Rode Engelen. We zijn een organisatie die (bijna) alles doen voor geld, dus hebben we wel een schuilnaam nodig. In Cille is dat niet eens zo bijzonder. Nog even wat over mezelf. Ik ben 18 jaar oud en op de gezocht posters sta ik met de naam Duistere Phoenix, cool hé?! Ik ga niet nog meer ruimte innemen, Umbra moet ook nog.
Voordat ik u iets over mijzelf ga vertellen, heel erg bedankt voor het lezen van deze brief. Dit is een kans voor ons om iemand te leren kennen.
Mijn naam is Umbra. Ook ik heb een andere naam in de stad, de Schaduws Uil. Mijn ouders waren ook Engelen, dus ik volg ze eigenlijk op. Ik ben de oudste van ons drie. Ons dagelijks leven hebben Revon en Ciar al duidelijk gemaakt.
We hopen dat u het leuk vond onze brief te lezen, misschien bent u wel geïnteresseerd geraakt in onze stad. Kom gerust eens langs, maar niet zeggen dat u de informatie van ons hebt, we willen geen gedoe. Misschien kunt u samen met ons avonturen beleven. Wij zullen op u wachten!
CGM
04 november 2019