Jonge liefde en oud zeer

Meisjes en jongens, mannen en vrouwen, jong en oud van alle rangen en standen, ondergaan de vervoering en de pijn van de liefde op vele verschillende manieren. Helga Ruebsamen beschrijft de diversiteit waarmee de liefde zich in ons dagelijkse leven openbaart. Soms is de liefde een fantasie, soms een spelletje, soms bloedige ernst. En soms loopt de liefde weg, maar dan volgt de zoete wraak. In deze bundel is liefde een laatste redmiddel voor Lies, een gevaarlijk pleziertje voor Nancy, een wrede teleurstelling voor Vincent en een moederlijk verlangen voor Betty. Verhalen over de donkere en lichte kant van de liefde.

Is Jonge liefde en oud zeer het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Jonge liefde en oud zeer