De verliefde graaf

Prachtige Netflix-editie met officieel seriebeeld

‘Het antwoord op Downton Abbey, maar vele malen kleuriger en ondeugender.’ De Telegraaf

Londen, 1814. Rijkdom, lust en verraad zijn aan de orde van de dag in negentiende-eeuws Engeland. En de familie Bridgerton staat altijd vooraan.
Anthony Bridgerton maakt volgens Lady Whistledown nog geen aanstalten om zich te verloven. Maar dit keer zit het roddelblad ernaast. Anthony heeft niet alleen besloten te trouwen, hij weet zelfs al met wie! Het enige obstakel is zijn aanstaande schoonzus, Kate Sheffield, de meest bemoeizieke vrouw die zich ooit in een Londense balzaal heeft gewaagd.

Wat de societydames ook mogen zeggen, Kate is ervan overtuigd dat Anthony een verschrikkelijke echtgenoot zal zijn. Ze is vastbesloten om haar zus te beschermen. Maar hoe beschermt ze haar eigen hart tegen de invloed van deze verleidelijke graaf?

De pers over de Familie Bridgerton serie

‘Bridgerton is uitstekend binge-materiaal gebaseerd de populaire historische romans van Julia Quinn.’ de Volkskrant

‘Razend populaire kasteelromans.’ **** NRC

‘Je moet de Bridgerton boeken van Julia Quinn gewoon lezen.’ Trouw

Historische roman (populair)
Boekerij