De versteende roos

Wat je ervaart in de liefde, verandert je.

Ik, Mickey Tromp, heb het in mijn eigen leven meegemaakt en in andere levens gezien. Iets wat niet onbekend is. Je leert jezelf kennen en werkt toe naar degene die het best bij je past. Wanneer je degene hebt gevonden die het best bij je past, merk je dat snel genoeg. Diegene ontmoet de veranderde en naar mijn mening verbeterde versie van jezelf.

Mijn ervaringen heb ik verwerkt in 50 gedichten, waardoor ik het een plekje kon geven. Wanneer mensen deze gedichten lezen, verwacht ik dat ieder een eigen beleving heeft. Met daarbij een eigen fantasie of ervaring die erin wordt gelezen. Ik hoop dat ieder op een eigen manier waardering heeft voor mijn geschreven gedichten.

Liefde is iets onzekers en bestaat uit meerdere gevoelens.

Is De versteende roos het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op De versteende roos