De vliegende stad

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Fantasy & SF   Topics 0

Michiel is achttien jaar en runner in een grote grijze stad. Internet bestaat niet. Om over afstand te communiceren worden jongens zoals Michiel ingezet. Michiel’s beste vriend Juut is de zoon van de president. De twee maatjes zijn op het punt in hun leven gekomen dat ze moeten kiezen wat te doen met hun toekomst, hun leven. Na een ontmoeting met Kris, een mysterieus meisje dat overheidsgeheimen steelt, wordt Michiel op het spoor gezet naar zijn moeder. Zij is net als de ouders van Kris, jaren geleden spoorloos verdwenen. Kris geeft Michiel de kans datgene te stelen wat hem in staat kan stellen zijn moeder op te sporen. De twee beginnen aan een filmisch avontuur om achter de waarheid te komen, maar alles loopt anders dan gepland. Juut en Michiel komen oog in oog te staan met elkaar. De een volgt zijn verstand en de voetsporen van zijn vader, de ander zijn hart. Chaos en een bloedbad volgt. Kan hun vriendschap standhouden te midden van oorlog en verdriet?

Sciencefiction & Fantasy
Science fiction