De wilde roos

De wilde roos

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0

Ruim 700 pagina’s historische spanning en romantiek voor maar €15,99

Tibet, 1913. Willa Alden wordt als gids ingehuurd door Max von Brandt, die van plan is als eerste Duitser de Mount Everest te bedwingen. Tijdens het beklimmen van de Kilimanjaro heeft Willa een been verloren, maar dat weerhoudt haar er niet van deze -nieuwe expeditie te ondernemen.

Waar Willa zich echter niet overheen kan zetten, is dat haar grote liefde, avonturier Seamus Finnigan, destijds tegen haar wil het besluit nam haar been te laten afzetten om haar leven te redden. Teleurgesteld -vertrekt Seamus naar Engeland, waar hij met een andere vrouw trouwt. Willa valt voor de charmes van de knappe Max von Brandt. Ze weet alleen nog niet dat Max een dubbele agenda heeft – en dat Seamus haar nooit helemaal heeft kunnen vergeten.

In de pers

‘Een boeiend verhaal, spannend en uiteindelijk ook heel romantisch.’ NBD Biblion

‘Jennifer Donnelly heeft haar historische huiswerk goed gedaan.’ The Washington Post

‘Genieten: zo veel pagina’s vol met romantiek, snode plannen, gedetailleerde achtergronden, plottwists en cliffhangers.’ Publishers Weekly

Historische roman (populair)
Boekerij