De Wonderen van de Kasa

De wonderen van de Kasa

Rank 108 Gelezen 4 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 3
Bessia is enthousiast wanneer ze onverwachts en alleen een verre reis moet maken. Ze is op zoek naar avontuur, zichzelf en de liefde. Haar reis neemt een verrassende wending wanneer blijkt dat ze de Kasa is: een Uitverkorene die de taak heeft om de mensheid te begeleiden naar een nieuw tijdperk, De Nieuwe Aarde.
Maar hoe moet ze dat doen? Bessia is immers niet alleen een Uitverkorene, ze is ook mens. Ze vecht met zichzelf en met teleurstellingen. Ze ontmoet geluk, verliest het en hoopt het weer terug te vinden. En zoals alle mensen vindt ze het soms lastig om haar vertrouwen vast te houden.
Zal het Bessia lukken om de mensheid te redden? Of zal ze eerst moeten beginnen bij zichzelf?

De Wonderen van de Kasa is een spirituele roman waarin mystieke wijsheden zijn verweven in een bijzonder verhaal. Het verhaal ontroert en vermaakt, maar biedt bovenal visie, inspiratie en levenskracht.

Esoterische en spirituele roman
Paris Books