De zeven stappen naar succesvol ouderschap

Hedvig Montgomery

"Met meer dan 20 jaar ervaring als familietherapeut weet ik dat niemand als een goede ouder geboren wordt. Maar ik weet ook dat bijna iedereen een goede ouder kan worden, en dat iedereen béter kan worden.' – Hedvig Montgomery Hoe krijg je een gelukkig kind? Hoe voed je zelfvertrouwen? Hoe bereid je een kind voor op de verdrietige dingen in het leven? Hoe boos mag je eigenlijk worden? Wat is de meest gemaakte fout van ouders? En wat is het allerbelangrijkste wat je als ouder kunt doen tijdens het opgroeien van je kind? De zeven stappen naar succesvol ouderschap is een modern naslagwerk voor 21e-eeuwse ouders. In zeven makkelijke stappen helpt psycholoog en familietherapeut Hedvig Montgomery opvoeders hoe ze ervoor kunnen zorgen dat zij en hun kinderen tevreden en gelukkig zijn, met zichzelf en met elkaar. Dit is hét boek voor iedere ouder die het beste uit zichzelf wil halen.

Is De zeven stappen naar succesvol ouderschap het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op De zeven stappen naar succesvol ouderschap