zevenzussen_cover

De zeven zussen

Rank 919 Gelezen 10737 Aan het lezen 493 Wil ik lezen 2494 Favoriet 953 Recensies 181
Feelgood Artikelen 24 Newsroom 2 Lijsten 54 Spots 80 Hebban 1000 7 Topics 2

Na de plotselinge dood van hun vader komen Maia en haar zussen bij elkaar in hun ouderlijk huis, een prachtig landhuis aan het Meer van Genève. De zussen werden als baby door Pa Salt geadopteerd en krijgen na zijn dood allemaal een brief met een mysterieuze verwijzing naar hun afkomst. Maia’s verleden brengt haar naar Rio de Janeiro. Daar aangekomen probeert ze met de weinige aanwijzingen die ze heeft haar achtergrond te ontrafelen. Het voert haar tachtig jaar terug in de tijd, naar de bouw van het wereldberoemde Christus de Verlosser-beeld én de roerige jaren twintig in Parijs. Slaagt zij erin haar ware identiteit te achterhalen?

Feelgood
De zeven zussen (1)
Dieuwke van der Veen Erica Disco ...
Xander Uitgevers B.V.
29 september 2017
16 november 2021

Helma Koot Hebban Recensent

Intrigerend verhaal over de zoektocht naar jezelf

door: Helma Koot 4 reacties 14 likes

In De zeven zussen van Lucinda Riley (1971) maken we kennis met de geadopteerde dochters van Pa Salt, zoals hij door hen genoemd wordt. De zussen worden na de plotselinge dood van hun vader naar huis geroepen door huishoudster Marina, die voor de meisjes meer de rol van moeder vervult en liefkozend...

Reacties op: De zeven zussen