De Krakentand

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 9 Favoriet 0 Recensies 0
Fantasy & SF   Topics 0

In De Krakentand, het tweede deel in De Zeven Zwaarden-serie van Anthony Ryan, vervolgt Guyime zijn zoektocht naar de Zeven Zwaarden. Zijn volgende doel: het mythische zwaard ‘de Krakentand’. Geleid door de magie reist Guyime naar Cathula, in het midden van de Eerste Zee, om dit zwaard op te sporen. Geholpen door drie compagnons – de beestenbezweerder Zoeker, een machtige tovenares, en een geleerde slaaf – bereikt Guyime een van de gevaarlijkste uithoeken van de wereld om zijn missie te voltooien. Zijn schat is echter moeilijk te bereiken – eeuwenoude magie, vervloekte geesten en dodelijke vallen staan hem in de weg. Samen met zijn metgezellen zal hij een ultieme beproeving moeten doorstaan, eentje uit zijn ergste nachtmerries… ‘Op meesterlijke wijze combineert Ryan de meest levendige personages met een gedetailleerde en overtuigende fantasy-setting.’ Publishers Weekly, starred review

Sciencefiction & Fantasy
Fantasy