De Droom van Sarah

Rank 8607 Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Junior   Topics 0

Voor Moederdag willen de drie zusjes Grémillet hun moeder een fotoalbum geven. Wanneer ze de zolder doorzoeken, vinden ze een foto van hun moeder die zwanger poseert voor een erg speciale boom. Maar wie is de baby? Er klopt iets niet aan de foto! Welk mysterieus verleden heeft hun moeder altijd voor hun verzwegen? Met zijn virtuoze tekeningen brengt Alessandro Barbucci deze moderne familiekroniek tot leven. Achter de onthulling van een drama uit het verleden gaat de onvoorwaardelijke liefde schuil van een moeder voor haar dochters. Elk van de drie zusters heeft haar eigen karakter: Sarah, de autoritaire oudste, Cassiopeia, de kunstzinnige jongere zus, en Lucille, de jongste, die alleen met haar kat praat. De mooie stenen van de stad, de plantentuin, de weelderige vegetatie, de kleine marktjes… de lezer zal de betoverende wereld van Barbucci en Di Gregorio niet meer willen verlaten!

Junior
De Zusjes Duizendblad (1)
Illustraties
Barbucci