De zwarte kroon

VN:

De zwarte kroon

Gelezen 21 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 23 Favoriet 1 Recensies 1
Thrillers & Spanning   Topics 0
Professor David Ullman is gespecialiseerd in demonische literatuur, met als hoofdonderwerp Paradise Lost van John Milton. Op een middag ontvangt hij een bezoeker die hem uit genodigt in Venetië een bijzonder verschijnsel te komen aanschouwen. David is wel toe aan een korte vakantie en vertrekt samen met zijn twaalfjarige dochter Tess naar Italië. Uiteindelijk keert hij getraumatiseerd terug in Amerika, zonder zijn dochter. Pas dan dringt het langzaam tot hem door dat er een andere wereld bestaat, waar Tess zou kunnen zijn. Met deze wetenschap begint hij aan een zoektocht die hem door Amerika voert, naar aanwijzingen over zijn verloren kind. Hoe ver kan hij gaan in zijn poging Tess terug te brengen in zijn leven?

De zwarte kroon, geschreven in Pypers kenmerkende, krachtige stijl, neemt je mee naar werelden waarvan je tot voor kort geen weet had.

Literaire thriller
Oorspronkelijke titel