Gelezen 19 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 22 Favoriet 1 Recensies 1
Thrillers & Spanning   Topics 0
Professor David Ullman is gespecialiseerd in demonische literatuur, met als hoofdonderwerp Paradise Lost van John Milton. Op een middag ontvangt hij een bezoeker die hem uit genodigt in Venetië een bijzonder verschijnsel te komen aanschouwen. David is wel toe aan een korte vakantie en vertrekt samen met zijn twaalfjarige dochter Tess naar Italië. Uiteindelijk keert hij getraumatiseerd terug in Amerika, zonder zijn dochter. Pas dan dringt het langzaam tot hem door dat er een andere wereld bestaat, waar Tess zou kunnen zijn. Met deze wetenschap begint hij aan een zoektocht die hem door Amerika voert, naar aanwijzingen over zijn verloren kind. Hoe ver kan hij gaan in zijn poging Tess terug te brengen in zijn leven?

De zwarte kroon, geschreven in Pypers kenmerkende, krachtige stijl, neemt je mee naar werelden waarvan je tot voor kort geen weet had.

Oorspronkelijke titel

Andere media

VN:

Lezersrecensies (1)

door: Cottenier Ina 1 like
pag 243 De oorlog tegen de hemel is nooit in de hemel gevoerd en evenmin op aarde. Het strijdtoneel ligt in de geest van de mensen. "De geest is zelf een plaats die hel tot hemel kan maken of de hemel tot een hel". Het is voor mij geen thriller of horror of spannend boek maar ik vond het hele...