Dialogus theatrum

Dialogus theatrum

Een theaterdialoog opvoeren kan enorm veel voldoening schenken, als je een goede tegenspe(e)l(st)er hebt die je volledig kan vertrouwen en als hij/zij ook ten volle op jou kan rekenen. Onderschat vooral het publiek niet. Zelfs een doorsnee toeschouwer merkt het meteen als er wat schort aan de absoluut rechtschapen liaison tussen beiden. Zonder de magische ‘klik’ voelt men zich niet goed in het vel en zal het eindresultaat hiermee recht evenredig zijn. Auteur Eddy Van Ginckel bundelde voor u de integrale teksten van vier van zijn geliefde dialogen in dit boek, een naslagwerk voor de toneelliefhebber. Deze stukken werden reeds veelvuldig met succes gespeeld door zowel de professionele als de amateur theatergezelschappen in Vlaanderen, maar ook in Nederland in hertaalde versies.

Let wel: bij opvoering van elk stuk dient een aangifte te worden gedaan bij Sabam en zijn er uiteraard ook auteursrechten verschuldigd.
Meer informatie over alle andere toneelwerken, die de auteur in de loop der jaren neerschreef, kan u vinden op de website: www.eddyvanginckel.be

Wij wensen u veel leesplezier en misschien tot binnenkort ergens in het theater.
Toneel, - theater- en filmteksten, ook scenario's
Brave New Books
26 augustus 2016