Dicht bij mij

Het kwam spontaan ... En aan! Paula vindt het leuk om met taal te spelen. Vooral in haar werk als coach is het kiezen van de juiste woorden essentieel. Net zo essentieel als de taal van het ongezegde, van de beweging, van het gebaar. Sinds het overlijden van haar moeder in 2019 is Paula gedichtjes gaan schrijven. Dit kwam spontaan en aan! Bij haarzelf, haar dierbaren, bij cliënten en collega’s. In juli 2021 werd Paula geconfronteerd met haar eigen levenseinde. Dit maakte dat zij de aanmoedigingen om haar gedichtjes te gaan bundelen ter harte nam. Het laatste gedichtje in deze bundel is het eerste na het nieuws van de oncoloog. Haar wens is dat dit tevens het eerste gedichtje zal zijn van een mooie en verrijkende reis.

Is Dicht bij mij het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Dicht bij mij