Dochter van mijn ziel

Meeslepende relatieroman tegen de achtergrond van het dorpsleven op Sardinië

Paola Orru vertrekt vanuit Utrecht naar het zuiden van Sardinië voor de begrafenis van haar vader. Op het eerste gezicht lijkt er niets veranderd in het dorp waar ze vroeger alle zomers doorbracht. Dat blijkt schijn. Zowel haar tante, peetvader als hartsvriendin Anna hebben dubbele agenda’s. Alleen jeugdvriend Aurelio, nu burgemeester, vormt een betrouwbaar baken in deze wirwar van belangen. Wanneer Paola steeds verder verstrikt raakt in de wereld van Aurelio nemen de donkere krachten van de liefde het over. Ze verliest zich in obsessies die hun oorsprong vinden in haar eigen onbegrepen lijden als kind.

Zal ze alle controle verliezen of vindt ze een manier om weer greep te krijgen op haar leven?

Recensies (8)

Meer recensies

Is Dochter van mijn ziel het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Dochter van mijn ziel