Doe iets!

Kevin DeYoung
Veel christenen zijn zo druk met het zoeken naar Gods wil in hun leven dat ze onrustig van kerk naar kerk, van werk naar werk en van relatie naar relatie rennen. Anderen zitten verlamd op de bank te wachten op een duidelijk teken van God en durven geen initiatief meer te nemen.

Kevin DeYoung laat vanuit de Bijbel zien dat God echt niet op iedere kruising in ons leven een opdracht geeft om links of rechts af te slaan. Zijn plan met ons leven heeft Hij allang neergelegd: Hem liefhebben met heel ons hart, zijn Woord gehoorzamen en daarna... maak een keuze en ga ervoor!

'Doe iets!' is een prikkelend boek voor tobbers, twijfelaars en andere christenen.

Is Doe iets! het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Doe iets!