Dolfi Wolfi en het oude oorlogsschip deel 21

Dolfi Wolfi en het oude oorlogsschip deel 21

Junior   Topics 0
Het eenentwintigste deel in de serie ‘De spannende avonturen met Dolfi’ van J.F. van der Poel: ‘Dolfi, Wolfi en het oude oorlogsschip’. Kan Dolfi Andy en Mirja redden van het oorloggschip?
Andy en Mirja ontdekken in een baai een oud, ver-roest oorlogsschip dat met een camouflagenet is afgedekt. Aan boord horen ze allerlei geluiden, maar er is niemand te bekennen. Andy en Mirja vinden het behoorlijk griezelig dat ze stemmen horen aan boord, en dat de kanonnen van het schip bewegen, alsof ze een doel zoeken. Wanneer ze willen vluchten zien Andy en Mirja hun speedboot in de verte wegdrijven! Nu zitten ze opgesloten op het schip.Waar is Dolfi? Kan hij ze redden?
J.F. van der Poel kan spannend vertellen. Hij heeft al een groot aantal kinderboeken en romans geschreven. Voor zijn gehele oeuvre werd de schrijver in 2013 benoemd tot Ridder in de Orde van Oranje Nassau. ‘Dolfi en de dolfijnjagers’ is het tweede deel in de populaire serie ‘De spannende avonturen met Dolfi’. Lees ze allemaal.
Kind & Jeugd
KokBoekencentrum Jeugd