Don Kameleon 3: Don Kameleon en de schat van Ani Mala

'Ik begon door het zand te sloffen. Vanzelf werd ik een… zandloper. De tijd drong. Ik moest opschieten. Ik liep door het zand, zoals een echte 'zandloper'.

Maar het was heet, ontzettend heet. Ik voelde mezelf weer veranderen.
Mijn ene kant die naar de zon was gericht, kleurde helemaal wit.
Als bescherming tegen de zonnestralen. Mijn andere kant kleurde helemaal zwart. Dat was mijn schaduwkant. Ondertussen kon ik maar aan een ding denken: 'Wat doe ik hier?''

Don voelt zich niet zo lekker in zijn vel. Zijn vermommingen lukken niet meer. Tot overmaat van ramp moet hij samen met Harry en Paddy op zoek naar de beruchte schat van Ani Mala.

Ze volgen de route op de schatkaart en belanden al snel in... de woestijn. Daar beleven ze tal van hete en vooral gevaarlijke avonturen.

Is Don Kameleon 3: Don Kameleon en de schat van Ani Mala het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Don Kameleon 3: Don Kameleon en de schat van Ani Mala