Donna Hay de basics

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair Artikelen 2   Topics 0

In dit boek gaat Donna Hay terug naar de basis. Het is een terugblik op 10 jaar werk als food writer. Ze laat aan de hand van een aantal klassieke gerechten de basis van haar kookstijl zien door middel van stap-voor-stapfoto’s. Ze beschrijft alles, makkelijke hoofdgerechten, basisrecepten, heerlijkheden uit de oven en verrukkelijke desserts. Dat allemaal in een frisse, aantrekkelijke stijl.
Met dit boek heb je in een oogopslag de lekkerste selectie van haar klassiekers paraat. Handig, zowel voor de beginnende kok, als de ervaren keukenprins(es) die af en toe iets op wil zoeken. Het ultieme boek voor de thuiskok, boordevol handige tips voor tijdens het kopen, bewaren en serveren
Donna Hay is een fenomeen in de food-wereld. Er zijn wereldwijd meer dan 4 miljoen boeken van haar verkocht. Ze staat bekend om haar toegankelijke receptuur en de herkenbare, stijlvolle, smakelijke fotografie en food styling.

Culinair
Oorspronkelijke titel
De basics. De beste recepten in een handomdraai
Ester van Buuren
Van Dishoeck