Week Light

Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 10 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair   Topics 0

Week Light: supersnelle maaltijden waar je je goed bij voelt

Donna Hay's nieuwste boek Week light zorgt ervoor dat je gedurende je drukke week goed eet. Snelle en eenvoudige doordeweekse maaltijden, met groente in de hoofdrol. Donna laat je zien dat eten gaat over voeden, bijtanken en energie opdoen, op een manier die barstensvol heerlijke smaken zit. In meer dan 150 makkelijke recepten toont Donna hoe eenvoudig en snel ook heel lekker en smaakvol kan zijn.

Als klein meisje hielp zij al in de moestuin van haar grootouders, waar zij de liefde voor verse groente meekreeg. Tegenwoordig is groente vaak de basis van haar doordeweekse gerechten, maar dan nét even wat knapperiger, smakelijker en spannender. Dus dag, sneue salades en sufgekookte wortels. Hallo, overheerlijke groentewereld vol smaak en textuur!

Donna geeft je met Week light volop inspiratie om eenvoudig en snel de doordeweekse drukte het hoofd te bieden en er vol energie weer tegenaan te kunnen.

Culinair
Eten en drinken algemeen