Donna

De sprankelende feelgoodserie Het Magnoliahof van Susan Muskee draait om vier ondernemers met een zaak aan een pittoresk plein.
In dit eerste deel, Donna, maken we kennis met theeleut Donna. Al jaren is zij eigenaresse van een tearoom aan het gezellige Magnoliahof, die samen met de winkels van haar buren het rustpunt van de stad is. Donna weet alles van iedereen en is er altijd als de kippen bij als het om de laatste roddels gaat. De uitdrukking ‘spill the tea’ is haar op het lijf geschreven. Wanneer er aan de overkant een tattooshop komt, ziet Donna haar rustige oord in rook opgaan. Een tattooshop, aan háár plein? Dat past gewoon niet, zo simpel is het. Of heeft Donna’s afkeer een andere reden? Eén ding is zeker: die tattooshop moet weg. En als de perfecte oplossing zich aandient, zegt Donna daar geen nee tegen.…

Recensies (22)

Meer recensies

Is Donna het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Donna