Door jouw ogen

In ‘Door jouw ogen’ van Nicole Deese maken we kennis met Molly McKenzie, een populaire beauty-influencer. Om in aanmerking te komen voor een baan als presentatrice van een make-overprogramma voor kansarme jongeren, gaat Molly als vrijwilliger meedraaien met een zomerclub voor jongeren uit de pleegzorg. Daar komt ze zichzelf genadeloos hard tegen. Ze dacht dat ze wist wat ertoe deed in het leven, maar terwijl haar band met de kinderen groeit, ziet ze in dat ze het al die tijd bij het verkeerde eind had. En Silas Whittaker, de leider van de groep, blijkt een lastige man om mee te werken… maar ook een heel aantrekkelijke.

In één zomer leert Molly meer over het leven dan in alle jaren ervoor: ze ontdekt dat de oppervlakkige zaken waarop zij haar hele leven heeft gebouwd, er eigenlijk niet echt toe doen. Maar wat is dan wel echt van betekenis?

Recensies (8)

Meer recensies

Is Door jouw ogen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Door jouw ogen