Dream Again

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 18 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0

Het afsluitende deel van de verslavende Again-serie

Jude Livingston keert verslagen terug naar huis: haar droom om actrice te worden is in duigen gevallen. Ten einde raad trekt ze in bij haar broer in Woodshill en loopt ze uitgerekend haar ex tegen het lijf. Jude en Blake waren ooit een stel, tot zij besloot om haar dromen na te jagen in Los Angeles en hem achterliet – een keuze die hij haar nooit heeft vergeven. Hun aantrekkingskracht blijkt nog net zo sterk als vroeger, maar zijn ze er klaar voor om hun harten weer op het spel te zetten?

Mona Kasten in de pers

‘Lachen, huilen en verliefd worden. Mona Kasten heeft een boek geschreven dat je niet kunt wegleggen!’ Anna Todd

‘Een romantisch verhaal dat aantoont dat je altijd opnieuw kunt beginnen in je leven. Met doorzettingsvermogen en risico’s nemen kun je nieuw geluk vinden.’
NBD Biblion

‘Mona Kasten heeft met Trust Again mijn hart gestolen, ik kan niet wachten om meer van haar te lezen! Als je op zoek bent naar een nieuwe guilty pleasure kun je stoppen met zoeken.
De Again-serie is verslavend, steamy en zit ook nog boordevol humor!’ Jennifer Leest

Romantiek
Romantiek