Gelezen 239 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 63 Favoriet 3 Recensies 4
Feelgood Artikelen 2 Spots 2 Top25's 1   Topics 0
Cass Mandeville is gelukkig. Ze presenteert een succesvol radioprogramma, is al jaren getrouwd met haar jeugdliefde Jack en samen hebben ze drie geweldige kinderen. Cleo is een aanstormend topmodel en Sean een succesvolle
stand-upcomedian. Hun jongste dochter Sophie, nu nog verborgen achter dikke brillenglazen, is duidelijk een schoonheid in de dop. In de ogen van de media is de familie Mandeville perfect.
Tot de oogverblindende journaliste Imogen op de stoep staat voor een interview. Cass ontdekt dat Jack niet zo perfect is als ze dacht. Ze krijgt hulp uit onverwachte hoek, van Sophie. Lukt het ze om het huwelijk te redden?
Feelgood , Romantiek
Marja Borg
Poema Pocket
11 oktober 2019
9789021805498 , 9789021015309 , 9789021805504 , 9789036428217 , ...

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het e-book € 9,99

Lezerswaarderingen

Artikelen over Drie is te veel

TOP10: Juli 2014

Meer artikelen van lezers

Lezersrecensies (3)

Een echte Jill Mansell

door: Lonneke Grummels-Trimbach 1 like
Gewoon terecht weer een heerlijk boek van Jill Mansell. Verschillende hoofdpersonen die allemaal hun eigen pad bewandelen. Heerlijk weg lees boek!

door: Vivjuh 1 like
De boeken van Jill Mansell zijn heerlijke zomerse boeken in het genre chicklit. Ik heb er inmiddels een aantal gelezen. Drie is te veel viel me een beetje tegen. Het komt wat traag op gang en er komen veel personages in voor. Daardoor weinig diepgang. Vaak moet ik erg lachen tijdens het lezen van...
ebook

Recensie Drie is te veel

door: Linda 1 like
Dit boek is echt een chicklit. Heerlijk om even tussendoor te lezen. Helaas loopt het niet voor iedereen in het boek goed af.