Driesterrenmoord

Rank 2792 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 1
Thrillers & Spanning   Topics 0
Het land is in de ban van de pandemie en in lock down. De chef-kok van een driesterrenrestaurant wordt kort voor de heropening op klaarlichte dag vermoord. Tijdens het moordonderzoek duiken schilderijen op uit de beroemde, vooroorlogse Goudstikker-collectie en zetten hoofdcommissaris Starck en zijn team op het spoor van een kunstroof.
Leidend inspecteur Jannie raakt besmet met het coronavirus en Starck neemt het heft weer in eigen handen. En ondanks allerlei beperkingen wordt er met veel creativiteit – in het doolhof van aanwijzingen – een mogelijke dader gevonden. Plots loopt het onderzoek dood, DRIESTERRENMOORD dreigt Starck zijn eerste cold case te worden. Maar onverwacht zet de Griekse mythe van het Gouden Lam het team op een compleet nieuw spoor.

"EEN DRIESTERRENMOORD in een vijfsterrenverhaal!" A. Kersten - auteur/uitgever

“Wat is DRIESTERRENMOORD een waanzinnig tof verhaal!” Sandra Poortman – boekblogger

“Ik vind het plot van DRIESTERRENMOORD heel goed opgebouwd; het lijkt wel een aflevering van Midsomer Murders!”
Marianne Comperen- schrijfster/dichteres

Edwin P. C. Zonneveld studeerde Commerciële Economie aan de HEAO in Velp. Sinds 1993 werkt hij in Parijs als Europees Marketing Manager en is innovatie-expert en uitvinder.

Literaire thriller
Uitgeverij aquaZZ