Druppels in mijn Hart

Dit is mijn tweede gedichtenbundel en, alhoewel het misschien enigszins saai klinkt heeft het veel losgemaakt in emoties van levens. Mijn eerste gedichtenbundel “Zand in mijn hoofd” was een vertwijfeld moment denk ik nu, mij kenbaar te willen maken, mijn gevoelens te kunnen uiten aan een breder publiek dan alleen aan familie, vrienden en kennissen. De kritiek was daar, normaal, zonder kritiek zou het leven niet bestaan. Ik ervaar het als zeer opbouwend. Ik vertolk slechts ontroerende momenten zonder dat de lezer zich hoeft af te vragen waar ik het over heb. Het komt recht uit mijn hart.

Els, (Wageningen 1950) debuteerde in 2017 met haar gedichtenbundel Zand in mijn hoofd. Het gedicht Meisjemijn is een compositie geworden van veel ontroering, geschreven door de componist, pianist en dirigent Guy Verhelst bijgestaan door zijn vrouw de celliste Lutgarde de Neve.

Deze tweede bundel Druppels in mijn hart bestaat wederom uit zeer toegankelijke gedichten uit het leven gegrepen, waarin elke lezer iets van herkenning zal terugvinden.

Met liefde voor de lezers

Recensies (1)

Is Druppels in mijn Hart het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Druppels in mijn Hart