Dus moet jij van mij houden

Eduard Meinema Jeske Meinema
Toeren door Europa in een oude Volkswagenbus leek zo romantisch. De zanger van de Spaanse band maakte deze reis nog interessanter. Voor Chanice de ultieme kans om even aan haar verleden te ontnappen en beter nog: om even te ontkomen aan haar ex, de bekende zanger Chris Ashton. Maar van je verleden kun je niet vluchten. En daarbij zitten die oude busjes helemaal niet zo comfortabel en is er ook nog die Spaanse zangeres die haar zinnen heeft gezet op de Spaanse leadzanger.
Lukt het Chanice om los te komen van haar verleden? En lukt het Chanice om haar eigen stem weer te vinden? Een hilarische tocht vol humor, liefde, twijfels, nog meer liefde, onverwachte ontmoetingen en... toch weer twijfels. Een zomer om nooit te vergeten!

Is Dus moet jij van mij houden het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Dus moet jij van mij houden