Easy peasy family 2.0

Culinair   Topics 0

Het succesvolle eet- en opvoedboek Easy Peasy Family nu volledig herzien!
Easy Peasy Family 2.0 is de gloednieuwe editie van het gelijknamige boek dat in 2015 verscheen en de opvolger van het succesvolle kook- en educatieboek Easy Peasy. Bedoeld voor het hele gezin met een lichte focus op kinderen in de leeftijd 4 tot 12 jaar.
Je kind de meest gezonde basis geven op het gebied van eten en drinken is als ze heel klein
zijn redelijk eenvoudig maar wat doe je als de wereld om hen heen steeds groter wordt? Hoe leg je je kinderen uit waarom iets wel of niet gezond voor ze is? Hoe ga je om met je eigen foodwensen en -grenzen bij vrienden en familie? Wat te doen met (snoep-) uitzonderingen? Wat als papa niet meedoet? Hoe betrek je je kinderen bij eten en koken? En welke alternatieven heb je buiten de deur?
Easy Peasy Family 2.0 is naast een kookboek ook een handleiding voor ouders als het gaat om gedragsverandering. Bomvol informatie, advies en praktische tips & tricks op het gebied van eetgedrag en opvoeding, bijgewerkt naar de nieuwste inzichten. Omdat de juiste mindset het halve werk is!

Culinair
Eten en drinken algemeen