Easy peasy family

Easy Peasy Family

Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 1
Culinair   Topics 0

Gemakkelijke thuismaaltijden, ideeën voor de broodtrommel, voedzame snacks, drankjes en traktaties: je vindt ze allemaal in dit boek! Easy Peasy Family is de logische opvolger van het succesvolle boek Easy Peasy: een gezonde basis voor de allerkleinsten. In dit nieuwe boek vind je houvast voor een gezonde basis voor het hele gezin. Met 100 recepten, praktische tips en veel informatie over eetgedrag is dit hét boek voor ouders met kinderen in de basisschoolleeftijd.

Claire van den Heuvel en Vera van Haren zijn beiden moeder van in totaal vier kleine 'grote' mannen. Claire runt sinds 2008 het succesvolle platform Bluebelle Foodworks waarbinnen Vera en zij regelmatig de krachten bundelen.
'Na 'Easy Peasy' lieten ouders uit het hele land ons weten hoe blij ze waren met ons boek. Of er ook een vervolg kwam voor de basisschoolleeftijd? Dat boek ligt nu voor je. Een boek dat meegroeit met de wereld van je kinderen!'

Culinair
Fontaine Uitgevers B.V.
01 september 2015

Hebban recensie

Easy Peasy gezond eten met kinderen

door Kitchen Table Happiness op 14-12-2015

Het eerste boek Easy Peasy van Claire van den Heuvel en Vera van Haren ging aan ons voorbij. Logisch, want we zijn al een aantal jaar uit de hapjes-sapjes-en-papjes periode. Die twee bengels uit ons gezin zitten op de basisschool. Dus midden in de doelgroep van Easy Peasy Family.
Wij eten gezond vind ik zelf, meestal dan. Maar ik voel me af en toe best ongemakkelijk bij alle suiker die er...