Een bewoonbare Aarde

Het is veel. Wij hebben veel te doen in de 21ste eeuw. En het heeft allemaal te maken met ons bestaan, ons leven, ons welzijn. Tot nu toe groeit de wereldbevolking, zij het in afnemende mate, maar zonder plan. Er is geen zicht op beƫindiging van de verdeeldheid in onenigheid. De coronapandemie zal niet de enige verrassing vanuit de kosmos blijven. Onder dat alles bevindt zich een acute uitdaging. In een ongewijzigde economie, levensstijl en voedingspatroon zal de opwarming van de Aarde blijven toenemen. We kunnen dat voorkomen, maar als de inzet daartoe onvoldoende is, zullen er rampen ontstaan die ons de keus voorleggen tussen ondergang en ommekeer. We zullen dan kiezen voor de weg naar een nieuwe toekomst. Zullen we die keus maken zonder hardhandige uitnodiging?

Is Een bewoonbare Aarde het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Een bewoonbare Aarde