Een chateau in de Provence

Rank 610 Gelezen 10 Aan het lezen 9 Wil ik lezen 148 Favoriet 2 Recensies 0
Feelgood   Topics 0

Katie Fforde is dé koningin van de feelgood

Zomer, 1963. Alexandra is net klaar met een kookcursus die ze in Londen volgde, en nu is ze op zoek naar een nieuwe uitdaging. Als er een vacature voor een inwonende oppas bij een -gezin in Frankrijk op haar pad komt lijkt dit precies wat ze nodig heeft. Ze besluit de kans te grijpen en voor ze het weet woont ze op een prachtig chateau in de Provence.

Daar wachten drie stille, vijandige kinderen op haar, voor wie ze de -komende maanden zal moeten zorgen. Ze zullen wel snel ontdooien, denkt Alexandra. Ze hebben alleen maar wat plezier, goed eten en een gedegen Engelse opvoeding nodig. Hun vader blijkt echter nog de grootste uitdaging te zijn – hij is een verschrikkelijk knappe Franse graaf, op wie ze al snel smoorverliefd wordt. Lukt het Alexandra om zowel de harten van de drie kinderen als dat van de graaf voor zich te winnen?

Feelgood
Historische roman (populair)