Een dag in december

Rank 378 Gelezen 1015 Aan het lezen 25 Wil ik lezen 779 Favoriet 52 Recensies 56
Literatuur & Romans Lijsten 9 Spots 15 Top25's 16   Topics 0

Een dag in december van Josie Silver is een onvergetelijk liefdesverhaal voor de liefhebbers van de boeken van Jojo Moyes en Nicholas Sparks.

Laurie is er zeker van dat liefde op het eerste gezicht niet bestaat. Het leven is geen romantische film, toch? Maar dan, op een besneeuwde decemberdag, ziet ze vanuit de bus een jongen bij de halte van wie ze vóélt dat hij de ware is. Hun ogen ontmoeten elkaar, er is een magisch moment... en dan rijdt de bus door. Ze denkt dat ze de jongen nooit meer tegen het lijf zal lopen. Maar een jaar later stelt haar beste vriendin Sarah haar tijdens kerst voor aan de nieuwe liefde van haar leven. En dat is… de jongen van de bushalte. Vastbesloten om hem te laten gaan, gaat Laurie verder met haar leven, maar wat als het lot andere plannen heeft?

‘Het equivalent van Love Actually, maar dan in boekvorm.’ The Bookseller

Lara Visser
Luitingh Sijthoff
25 september 2018
28 september 2018

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Esther Jansen

Vertederend en hartverwarmend op knusse decemberdagen

door: Jacky van Dijk 1 like

Het najaar is vaak hét seizoen van de feelgood boeken. Wanneer het winterdipje begint toe te slaan, en de feestdagen zich beginnen aan te dienen, is niets lekkerder dan je je op koude dagen onder een warm dekentje te nestelen met een goed boek en een kop dampende koffie. Met Een dag in december...

Reacties op: Een dag in december