Een huis in Frankrijk

Een huis in Frankrijk

Rank 6832 Gelezen 312 Aan het lezen 7 Wil ik lezen 123 Favoriet 8 Recensies 38
Feelgood Artikelen 6 Lijsten 1 Spots 9   Topics 0

Melanie woont in een prachtig opgeknapt landhuis in Frankrijk. Ze is hierheen gegaan voor de liefde van haar leven, maar die heeft haar verlaten. Nina heeft een leuke baan en een ogenschijnlijk goede relatie. Wat ze verborgen houdt, is dat ze wordt mishandeld en dat ze op de vlucht is. Jessica kan haar baan als manager eigenlijk niet aan en kampt met eenzaamheid - en een alcoholprobleem. Suus heeft het misschien nog het beste op orde. Maar ook dat is schijn, want ze heeft grote financiële problemen... en is zwanger van een derde kindje.

Wanneer de vier vroegere vriendinnen bij elkaar komen in Melanies huis in Frankrijk, blijkt dat niemand het zo goed voor elkaar heeft als ze graag zou willen. De vrouwen slaan de handen ineen om het tij te keren.

De feelgoodroman Een huis in Frankrijk van Eva de Wit zal liefhebbers van Santa Montefiore en Maeve Binchy niet onberoerd laten. De auteur heeft het talent om vier totaal verschillende karakters geloofwaardig uit te werken en de lezer voor alle vier in te nemen.

Literatuur & Romans , Feelgood
Populaire fiction algemeen
Z&K
28 april 2015
12 mei 2015
9789401904384 , 9789401904391 , 9789401910910

Voor een paar uurtjes zonnig leesplezier

door: Julia Berendse 1 like

In Een huis in Frankrijk  komen vier studievriendinnen na lange tijd weer samen in een prachtig landhuis in Zuid-Frankrijk. Melanie, wier ex-vriend Jean het landhuis toebehoort, nodigt haar drie oude vriendinnen uit een weekje naar Frankrijk te komen, maar zwijgt over haar eenzame problemen. Jean...

Reacties op: Een huis in Frankrijk