Een jaar met James Wong

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
In de langverwachte opvolger van zijn bestseller Grow your own drugs laat James Wong zien hoe makkelijk, goedkoop en lonend het is om de juiste natuurlijke ingrediënten te vinden, ongeacht het seizoen. Hij leert hoe je deze ingrediënten zelf kunt verbouwen, maar ook waar je ze kunt vinden in de natuur, of - voor de mensen zonder groene vingers - waar ze te koop zijn.

Niet alleen geeft Wong meer dan honderd nieuwe recepten voor zalfjes, lotions en andere natuurlijke huis-tuin-en-keukenmiddelen, hij laat in Een jaar met James Wong ook zien waar en wanneer je de beste planten, kruiden en bloemen kunt oogsten. Met een paar blaadjes uit de achtertuin is het mogelijk om niet alleen remedies voor alledaagse kwaaltjes te maken, maar ook schoonheidsproducten en praktische middeltjes die meubels laten glanzen, het huis laten geuren en zelfs de kat van vlooien verlossen.

Karakter Uitgevers BV
01 januari 2010