Een jaar na Milo

Een jaar na Milo

Gelezen 89 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 92 Favoriet 1 Recensies 18
Feelgood Lijsten 3 Spots 8   Topics 0   Leesclub
In 'Een jaar na Milo' van Olga van der Meer gaat Janine haast kapot van verdriet nadat haar man is overleden. Maar dat verdriet slaat om in verbazing als ze ontdekt dat Milo er een heel ander leven op nahield naast hun huwelijk. Hij blijkt een zoontje te hebben bij een andere vrouw, iets wat voor Janine extra pijnlijk is omdat zijzelf onvruchtbaar is. Wat volgt is een jaar vol strijd, woede, verdriet, vernedering en twijfels, maar ook een onverwachte vriendschap en een nieuwe liefde. Olga van der Meer schreef met 'Een jaar na Milo' een ontroerende roman over jezelf hervinden na een dubbel trauma. +

Romantiek
Streek- en familieromans
Omniboek
31 oktober 2017
31 oktober 2017
9789401911009 , 9789401911016

Een jaar vol verdriet, vriendschappen en liefde

door: Janneke Elderbroek

De grootste passie van Olga van der Meer (1963)is het schrijven van boeken en verhalen. Ondertussen heeft ze al veertig boeken geschreven met uiteenlopende onderwerpen, maar voornamelijk liefdesverhalen met wat extra’s.

Het huwelijk tussen Janine en Milo is bekoeld nadat ze erachter kwamen dat ze...

Reacties op: Een jaar na Milo