Een klein gebaar

‘Een klein gebaar’ is een warme en meeslepende roman van Lucy Dillon, voor de lezers van Jojo Moyes en Santa Montefiore.
Libby en haar man Jason hebben hun huis in Londen vaarwel gezegd om het hotel van zijn ouders uit het slop te halen. Ze hebben grootse ideeën over hoe ze het gaan aanpakken: ruime, luxueuze kamers en badkamers, en zij als het team achter de schermen. Maar de zaken gaan beslist niet zoals gepland, niet met de verbouwing en niet met de samenwerking tussen Libby en Jason zelf.
Dan wordt een onbekende vrouw voor hun deur aangereden. Door het ongeluk weet zij niet meer wie ze is of waarom ze daar was – de enige aanwijzing die het ziekenhuispersoneel kan vinden over haar identiteit is een kaartje in haar broekzak met daarop de naam en het adres van het hotel. Als Libby de vrouw een kamer in het hotel aanbiedt om te herstellen, kan ze niet voorzien wat voor lawine aan gebeurtenissen ze daarmee in gang zet…
Lucy Dillon schreef eerder ‘Honderd stukjes van mij’, en neemt in ‘Een klein gebaar’ opnieuw haar lezers mee naar het pittoreske Engelse dorpje Longhampton. Bestsellerauteur Jojo Moyes zei over de boeken van Lucy Dillon: ‘Bitterzoet en hartverwarmend.’

Redactionele recensie

Recensies (5)

Meer recensies

Is Een klein gebaar het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Een klein gebaar