Mijn grootste wens

Gelezen 43 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 79 Favoriet 1 Recensies 5
Feelgood Spots 1   Topics 0

Eva voelt zich verloren zonder haar man Mick, die twee jaar geleden is overleden. Voor hem had ze haar eigen dromen opzijgezet, en nu is ze bijna veertig en staat ze met lege handen.
Caitlin ziet haar leven instorten: haar huwelijk loopt op de klippen en haar dochtertje, de 4-jarige Nancy, heeft sinds de scheiding geen woord meer gesproken. Caitlin maakt zich grote zorgen, maar geen dokter weet een oplossing.
Nancy is haar stem kwijt. Maar is er iemand die luistert naar de woorden die ze niet durft te zeggen?
‘Mijn grootste wens’ is een heerlijk warme en ontroerende roman over hoe soms steun uit de meest onverwachte hoek kan komen.

Feelgood
De Fontein Romans & Spanning
24 maart 2020
24 maart 2020

De wens die uitkomt

door: Annette Rijsdam

Lucy Dillon is een Britse romanschrijfster met al een aantal awards op haar naam. Haar bekendste werken in Nederland zijn Honderd stukjes van mij en Een klein gebaar. Ook Mijn grootste wens speelt zich af in Longhampton.

Wat een gezellig kerstuitje naar Londen moet worden, verandert onbedoeld in...

Reacties op: Mijn grootste wens