Mijn grootste wens

Eva voelt zich verloren zonder haar man Mick, die twee jaar geleden is overleden. Voor hem had ze haar eigen dromen opzijgezet, en nu is ze bijna veertig en staat ze met lege handen.
Caitlin ziet haar leven instorten: haar huwelijk loopt op de klippen en haar dochtertje, de 4-jarige Nancy, heeft sinds de scheiding geen woord meer gesproken. Caitlin maakt zich grote zorgen, maar geen dokter weet een oplossing.
Nancy is haar stem kwijt. Maar is er iemand die luistert naar de woorden die ze niet durft te zeggen?
‘Mijn grootste wens’ is een heerlijk warme en ontroerende roman over hoe soms steun uit de meest onverwachte hoek kan komen.

Redactionele recensie

Recensies (5)

Meer recensies

Is Mijn grootste wens het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Mijn grootste wens