Een kus van Mr. Perfect; Date in het donker

Een kus van Mr. Perfect; Date in het donker

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
(1) EEN KUS VAN MR. PERFECT - Alles is geregeld voor de bruiloft: de perfecte man, de perfecte jurk, de perfecte trouwlocatie. En dan duikt ineens Mason op, de ex-man van Reese. Nog even onweerstaanbaar als vroeger en... ook nog even arrogant. Of ze wel weet wat ze doet, wil hij weten. Tot overmaat van ramp vindt haar aanstaande ook dat ze nog maar eens goed over haar keuze moet nadenken. Help! Hoe moet het nou met haar perfecte bruiloft?

(2) DATE IN HET DONKER - Na de zoveelste poging om in slaap te vallen terwijl de nieuwe buurman met zijn band repeteert, stormt Amber woedend naar zijn voordeur. Ze neemt zich voor om hem even goed de waarheid te vertellen en een eind te maken aan de dreunende herrie. Dat blijkt nog niet zo gemakkelijk: als sexy Guy in de deuropening verschijnt, kan ze opeens geen woord meer uitbrengen. Waarop hij haar uitnodigt in zijn appartement - en ze ontdekt dat hij niet alleen een meester is in pianospelen, maar ook in verleiden!

Romantiek
Romantiek