9789026139550_VRK
  Luister een fragment

Een leven na jou

Rank 1061 Gelezen 1811 Aan het lezen 36 Wil ik lezen 479 Favoriet 76 Recensies 33
Feelgood Artikelen 2 Newsroom 1 Lijsten 9 Spots 22 Hebban 1000 344   Topics 0

Jojo Moyes, de auteur van de hit Voor jou (Me Before You) schreef Een leven na jou (After You).

Na zes heftige maanden met Will geleefd te hebben, is Lou Clark is niet langer een doorsneepersoon met een doorsneeleven. Maar als een bizar ongeluk haar dwingt terug bij haar familie in te trekken, heeft ze het gevoel dat ze weer net zo vastgeroest zit als vóór Will haar wereld overhoophaalde. In een poging zichzelf te dwingen uit haar veilige wereldje te stappen, meldt ze zich aan voor een groepscursus rouwverwerking. Haar medecursisten – vooral de aantrekkelijke Sam – helpen haar een nieuw perspectief te vinden. Tot iemand uit Wills verleden haar leven binnen stormt en opnieuw alles anders blijkt dan ze dacht. Kan Lou zich opnieuw uitvinden terwijl het lijkt of de hele wereld zijn best doet om haarzelf, haar familie en Wills familie vast te houden in het verleden?

Me Before You (het verhaal wordt vergeleken met Intouchables) wordt verfilmd met in de hoofdrol Emilia Clarke (Game of Thrones) in de hoofdrol.

Feelgood
Louisa Clark (2)
De Fontein Romans & Spanning
26 januari 2016
09 januari 2018

Verhaal vol liefde, vertrouwen en spanning

door: Diana Mom 9 reacties

Dit jaar wordt Voor jou verfilmd met Emilia Clarke in de hoofdrol. Je kunt wel zeggen dat Jojo Moyes ontdekt is. Haar boeken zijn wereldwijd in trek. Inmiddels is het tijd voor haar twaalfde boek, dat meteen ook het vervolg op het ontroerende Voor jou is. Weet de schrijfster haar lezers net zo te...

Reacties op: Een leven na jou