Een moment in tijd

Een moment in tijd:

Lotte wil backpacken in Thailand en Vietnam. Haar plan is om daarna naar Australiƫ te reizen. In Bangkok wordt ze opgepakt voor het bezit van drugs.
Tyler, een Australische jongeman, die bij haar in het vliegtuig zit, ziet hoe Lotte onwel wordt weggedragen. Hij vertrouwt het niet. Dit is het begin van een gevaarlijke zoektocht vol onverwachte en aangrijpende gebeurtenissen.
Familie, liefde en vriendschap spelen een belangrijke rol, en de bovennatuurlijke elementen geven het verhaal een magisch tintje.

Meta du Crocq:

Meta is in 1959 geboren in Leeuwarden. Ze is getrouwd en heeft een zoon en een dochter gekregen. Tegenwoordig woont Meta met haar man in Gorinchem. In de loop van de tijd verdiepte ze zich in kruiden en alternatieve geneeswijzen.
In 2003 bracht kanker haar leven tot stilstand, gaf nieuwe inzichten, en was de aanleiding tot het oppakken van een oude hobby; het schrijven. Een aantal van haar korte verhalen zijn bij elkaar gekomen in dit boek, en verweven tot een diepgaande verbinding.

Ambilicious LLP
10 december 2020
10 december 2020

Reacties op: Een moment in tijd