Een nieuw begin in Rose Harbor

Een nieuw begin in Rose Harbor

Rank 2703 Gelezen 81 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 32 Favoriet 5 Recensies 1
Feelgood Spots 1 Top25's 1   Topics 0

Sinds de opening van de Rose Harbor Inn heeft Jo Marie Rose allerlei interessante mensen ontmoet, maar het is vooral klusjesman Mark Taylor die haar onverdeelde belangstelling heeft. Hun vriendschap begint voorzichtig uit te groeien tot iets meer, tot Mark plotseling aankondigt dat hij uit Cedar Cove zal vertrekken. Jo Marie is met stomheid geslagen; net wanneer ze haar hart weer voorzichtig durft te openen, dreigt ze opnieuw de man om wie ze geeft te verliezen.

Intussen verwelkomt Jo Marie ook twee nieuwe gasten, de jeugdvriendinnen Kellie Crenshaw en Katie Gilroy, die het stadje bezoeken voor een middelbareschoolreünie. Kellie wil eindelijk de jongen die ooit haar hart brak de waarheid zeggen. Katie wil juist een nieuwe poging wagen met James, die ze nog altijd als haar grote liefde beschouwt.

Drie vrouwen met elk hun eigen liefdesgeschiedenis. Zal het hen lukken het verleden af te sluiten en te omarmen wat de toekomst hun zal brengen?

Romantiek
Nellie Keukelaar-van Rijsbergen
Boekerij
05 november 2015

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Esther Jansen
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 15,00 Bestel het e-book € 11,99

Door lezers

Celesta Leest! / Celesta Leest! maandoverzicht | Juni 2019
01 juli 2019 35 reacties
  Meer artikelen

Lezersrecensies (1)

komt er nog een deel?

door: Frieke van der Meijden 1 like
Weer een boek uit een serie waar dezelfde lijnen worden gevolgd. Herkenbaar maar ook voorspelbaar en wat saai. Het boek eindigt Net als de vorige delen met 2 cliffhanger. Ik ben wel benieuwd welk maatschappelijk/sociaal/medisch probleem aandacht zal krijgen. We hebben al kanker, pleegzorg,...