Een sprookjesboek voor kleine & grote mensen

Als je van sprookjes houdt, heb je geluk. Dit boek staat er namelijk vól van. Maar ook als je geen fan bent, zijn deze verhalen echt iets voor jou! Want jij wil toch ook weten wat er zo monsterachtig is aan stofzuigers, wat de naam is van de Naamloze Heks en wat er gebeurt als Halloween een blauwe maan heeft? Hoe dat nu precies zit met de Club van 27 en waarom je maar beter geen kikkers kust? En zeg eens eerlijk, jij smelt toch ook weg bij het geluid van klingelende jingleballen? Maar misschien laten we beter de sprookjesfiguren zelf aan het woord, die zo vriendelijk waren hun medewerking te verlenen aan dit boek: 'Ein-de-lijk word ik zelf eens aan het woord gelaten. Ik ben namelijk helemaal niet zo slecht als ik vaak word afgeschilderd!' (Repelsteeltje) 'Ik ben ten zeerste in mijn nopjes met dit boek! Zo weet ik nu ook waar een deel van mijn neus naartoe is!' (Pinocchio) 'Na het lezen van mijn avonturen snap je ongetwijfeld waarom mensen in padden veranderen soms ook gewoon leuk kan zijn.' (Nijlrem de Tovenaar) Hartelijke en hatelijke en heerlijk handige Harry’s & Henriettes komen tot leven onder de vaardige vingers van 13 - allicht geen toeval - tekstverwerk(st)ers...

Is Een sprookjesboek voor kleine & grote mensen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Een sprookjesboek voor kleine & grote mensen