Een tweede leven voor Norbert Z.

Gelezen 12 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 2 Favoriet 1 Recensies 3
Een tweede leven voor Norbert Z. is een bijzonder boek dat ons eraan herinnert dat we nooit te oud zijn om een nieuwe weg in te slaan. Een verhaal over vriendschap, eenzaamheid en grote successen op latere leeftijd.

Norbert Zelenka is een bescheiden man en heeft altijd op de achtergrond geleefd. Nu is hij drieënzeventig, arm en eenzaam. Als drie vlotte, oudere dames Norbert hun plan voorleggen, stemt hij aarzelend in. Hij wordt de waarzegger van hun stadje enal gauw neemt zijn leven een verrassende wending. Hij blijkt, na jarenlang de persoonlijke drama’s van andere mensen te hebben geobserveerd, een uitstekende waarzegger te zijn.

Allerlei mensen beginnen van zijn diensten gebruik te maken. Wanneer Norberts kleine wereld langzaam groter wordt, met nieuwe
vrienden en volop zelfvertrouwen, voelt hij zich eindelijk op zijn plek. Maar er dreigt gevaar aan de horizon. Een jonge, verwarde vrouw verdwijnt na een slechte voorspelling spoorloos. Norbert moet alles op alles zetten om haar weer veilig thuis te krijgen

Karakter Uitgevers B.V.
12 oktober 2018
12 oktober 2018
9789045219110 , 9789045219219

1 keer bewerkt, laatste bewerking door *Tau*

Marvin O. Hebban Recensent

Leuk voor even, maar vreselijk oppervlakkig

door: Marvin O. 1 like

Het zit Norbert Zelenka, 73 jaar oud, niet mee. Hij is berooid en al bijna 30 jaar weduwnaar. Ooit was hij rijk maar hij kon nooit nee zeggen tegen wie om geld vroeg, en zijn gulheid werd misbruikt tot alles op was. Op een dag staan Carlotta, Birdie en Margaret, drie hoogbejaarde dames, aan zijn...

Reacties op: Een tweede leven voor Norbert Z.