eenvloekzoeenzaam

Een vloek zo eenzaam

Gelezen 205 Aan het lezen 8 Wil ik lezen 246 Favoriet 28 Recensies 18
Young adult Artikelen 6 Lijsten 3 Spots 5   Topics 0

'Er zit bloed onder mijn nagels. Ik vraag me af hoeveel mensen ik deze keer vermoord heb.'

Prins Rhen is vervloekt: hij beleeft de herfst van zijn achttiende levensjaar telkens opnieuw. In het begin maakte hij zich niet veel zorgen want het leek gemakkelijk de vloek op te heffen: deze zou verbroken worden als er een meisje verliefd op hem werd. Maar dat was voordat hij merkte dat hij aan het eind van iedere herfst veranderde in een bloeddorstig monster dat alles en iedereen om zich heen verscheurde, inclusief zijn familie. Na 327 herfsten is hij alle hoop verloren. Totdat de onschuldige Harper Lacy zijn wereld in wordt gezogen.

Young adult
15 oktober 2020
06 november 2020

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Natasha

Katy Hebban Recensent

Wat als Belle uit D.C. komt?

door: Katy 1 like

De 17-jarige Harper ziet hoe een meisje in moeilijkheden raakt en probeert haar te redden. Hierdoor belandt ze onbedoeld in Sinteldaal, het rijk van prins Rhen. Deze prins beleeft telkens opnieuw de herfst van zijn achttiende levensjaar. Door een fout die hij maakte, werd hij vervloekt en op het...

Reacties op: Een vloek zo eenzaam