Eens in je leven

Eens in je leven

Rank 57 Gelezen 11 Aan het lezen 10 Wil ik lezen 162 Favoriet 2 Recensies 2
Feelgood   Topics 0

Topentertainment en hoteldebotelromantiek voor fans van Sophie Kinsella en Jill Mansell.
Holly heeft het goed voor elkaar. Ze heeft haar wilde jaren achter zich gelaten en leidt nu een rustig leven als docent beeldende vorming. Bovendien heeft ze sinds een halfjaar ook eindelijk haar geluk in de liefde gevonden: de charmante John, oftewel De Perfecte Verloofde. Er lijkt nog maar één grote uitdaging te zijn: haar excentrieke ouders zoveel mogelijk uit de buurt van haar toekomstige, chique schoonouders houden. Appeltje-eitje, toch? Totdat de trouwambtenaar een grote verrassing heeft, waardoor alles in haar leven op losse schroeven komt te staan.
Want ze blijkt al getrouwd te zijn. Tien jaar geleden, in Las Vegas, met de laatste persoon die ze ooit nog zou willen zien. En nu moet ze terug om dat op te lossen…
Over eerder werk van Marijke Vos:
‘Op-en-top feelgood die je vanaf de eerste bladzijde een grote lach op je gezicht bezorgt!’ Gillian King
‘Dit is zo’n boek waarin je begint te lezen en pas uren later beseft dat je inmiddels in een pikdonker huis zit.’ Charlotte de Monchy
‘Hilarisch! Oncharmant knor-lachen gegarandeerd.’ Lisette Jonkman

Feelgood
Harpercollins
21 juni 2022
21 juni 2022

Reacties op: Eens in je leven